Personvernerklæring

Nettsiden reklameskolen.no er utviklet av Frontkom på oppdrag fra Forbrukertilsynet.

Frontkom er databehandler for informasjon som blir samlet inn på nettsiden. Denne informasjonen blir lagret på egne servere i Norge.

Det er bare ansatte hos Forbrukertilsynet og Frontkom som har tilgang til opplysningene som blir lagret. En egen databehandleravtale mellom Forbrukertilsynet og Frontkom regulerer hva slags informasjon leverandøren har tilgang til og hva leverandøren kan gjøre med denne informasjonen.

Informasjonen Matomo samler inn, blir lagret i Norge. All informasjonen blir anonymisert. Vi samler ikke inn noe informasjon som kan knyttes direkte til IP-adressen din. Vi vet altså ikke hvem du er eller hvor du bor.

Vil du vite mer om hvordan Forbrukertilsynet behandler personopplysninger?