Oppgåver

Her finn du ei oversikt over alle dei interaktive oppgåvene på Reklameskolen for mellomtrinnet:

Skjermbilde av oppgaven "Kjenner du igjen reklamen?" fra Reklameskolen.

Kjenner du igjen reklamen?

Det er reklame overalt rundt oss. Men det er ikkje alltid like lett å sjå kva som er reklame. Klarer du å finne all reklamen på desse bilda?

Skjermbilde av oppgaven "Finn annonsøren?" fra Reklameskolen.

Finn annonsøren

Ofte kan det vere vanskeleg å vite kven som er annonsøren bak reklamebodskapen. Klarer du å sjå kven som er annonsøren bak reklamen på desse bilda?

Skjermbilde av oppgaven "Hvem sponser landslaget?" fra Reklameskolen.

Kven sponsar landslaget?

Mange firma sponsar idrettsutøvarar eller andre kjende personar. Men kor godt verkar det eigentleg? Ser du kva for eit fruktfirma som sponsar det norske fotballandslaget?

Skjermbilde av oppgaven "Hva er lov?" fra Reklameskolen.

Kva er lov?

Det er ikkje forbode å lage reklame for barn. Men i Noreg har vi lovreglar som skal beskytte barn mot nokre typar reklame. I denne oppgåva får du sjå fleire eksempel på reklame til barn. Kva er lov?

Skjermbilde av oppgaven "En dag i mitt liv" fra Reklameskolen.

Ein dag i livet mitt

Følg denne influensaren gjennom ein heil dag. Klarer du å sjå kva innlegg som inneheld reklame?

Skjermbilde av oppgaven "Finn reklamemerkingen" fra Reklameskolen.

Finn reklamemerkinga

All reklame skal sjå ut som reklame. Alle som legg ut reklame i sosiale medium bør merke reklamen, slik at det er lett å sjå at det er reklame.

Ser du reklamemerkinga i desse innlegga?

Skjermbilde av oppgaven "Finn reklamen" fra Reklameskolen.

Finn reklamen i spela

Mange spel er fulle av produktplassering. Andre masar heile tida på at du skal kjøpe noko i spelet.

Ser du produktplasseringa og kjøpsoppfordringane i desse spela?

Skjermbilde av oppgaven "Hva er lov på skolen?" fra Reklameskolen.

Er dette lov på skolen?

Skolen kan bestemme sjølv kva reklame dei vil sleppe til, men det finst nokon hovudreglar som alle skolar må følge.  Sjå på reklameeksempla i oppgåva. Er det lov å ha denne reklamen på skolen?

Skjermbilde av oppgaven "Hvor finner du reklame?" fra Reklameskolen.

Kor finn du reklame?

I denne oppgåva skal du finne ord for stader du kan finne reklame.

Skjermbilde av oppgaven "Finn produktplasseringen?" fra Reklameskolen.

Finn du produktplasseringa?

Mange annonsørar betaler for å vise fram produkta sine inne i spel og videoar. Dette kallar vi produktplassering.

Finn du produktplasseringa i desse bilda?

Skjermbilde av oppgaven "Virkemidler i butikken" fra Reklameskolen.

Verkemiddel i butikken

Kan du finne alle verkemidla denne nettbutikken har brukt for å få deg til å handle snøgt?