Om Forbrukartilsynet

Eit enklare og tryggare samfunn for forbrukarane

Forbrukartilsynet er ein offentleg tilsynsmyndigheit som fører tilsyn med marknadsføring og avtalevilkår, handhevar forbrukarvernlovgivning og meklar i konfliktar mellom forbrukarar og næringsdrivande.

Forbrukartilsynet jobbar for eit enklare og tryggare samfunn for forbrukarane. Vi jobbar med å førebyggje og stoppe ulovleg marknadsføring og urimelege avtalevilkår. Vi rettleiar næringsdrivande om kva lovar og reglar som gjeld for marknadsføring, og vi driv informasjonsarbeid retta mot både forbrukarar og næringsdrivande. For å lære barn og unge om reklame, og korleis den påverkar oss, har vi laga Reklameskolen.

Reklameskolen er eit digitalt undervisningsverktøy om reklame. Det er utvikla av Forbrukertilsynet på oppdrag frå Barne- og familiedepartementet. Målet er at dagens barn og unge skal få sunne og gode haldningar til reklame, og at dei skal bli i stand til å ta trygge og velinformerte val som forbrukarar.

Forbrukertilsynet jobber for et enklere og tryggere samfunn for norske forbrukere. Vi jobber med å forebygge og stoppe ulovlig markedsføring og urimelige avtalevilkår for norske forbrukere. Vi veileder næringsdrivende om hvilke lover og regler som gjelder for markedsføring, og vi driver informasjonsarbeid rettet mot både forbrukere og næringsdrivende. For å lære barn og unge om reklame og hvordan den påvirker oss har vi laget denne “Reklameskolen”.

Reklameskolen er et digitalt undervisningsverktøy om reklame. Det er utviklet av Forbrukertilsynet på oppdrag fra Barne- og familiedepartementet. Målet er at dagens barn og unge skal få sunne og gode holdninger til reklame, og at de skal bli i stand til å ta trygge og velinformerte valg som forbrukere.

Vil du vite meir om oss?